Általános Üzleti Feltételek


Digital Studio Kft, Magyarország, Budapest

1. Cikk. TÁRGY

Az Általános Üzleti Feltételek a Digital Studio Kft, Budapest, kereskedelmi társaság (továbbiakban: Társaság), Könyves Kálmán krt 12-14, adószám: 21414573 (továbbiakban: Ügyfél/ek), és azon jogi személyek, illetve vállalkozók közötti együttműködés és szolgáltatásnyújtás feltételeit szabályozza, akik Magyarország területén vannak bejegyezve.

2. Cikk. ÜGYFÉL FOGALMA

A Társaság Ügyfele az a személy, akivel a Társaság szóbeli vagy írásbeli szerződést kötött, azaz:
- vállalkozó, mint az üzleti tevékenységét jogszerűen végző természetes személy jövedelemszerzés céljából a kereskedelmi társaságokról szóló törvény szerint (továbbiakban: vállalkozó),
- kereskedelmi társaság a kereskedelmi társaságokról szóló törvény értelmében (továbbiakban: kereskedelmi társaság),
- más jogi személy, aki a törvény szerint be van jegyezve.

A Társaság az Ügyfelekkel szemben az egyenlőség és jó üzleti szokások elvét alkalmazza.

3. Cikk. SZOLGÁLTATÁSI SZERZŐDÉS

A szolgáltatási szerződés az Ügyfél és a Társaság akaratának megállapodása a kínálat lényeges elemeiről, nevezetesen a szolgáltatás típusáról és módjáról, valamint a szolgáltatás árának és fizetési módjának megegyezéséről szól. Az akarat megállapodását kizárólag az Ügyfél jogi képviselőjei, illetve azok által felhatalmazott személyek fejezhetik ki.

A szerződés szóban és írásban is létrejöhet.

Amikor a szerződés szóban köttetik, azt telefonbeszélgetés útján kötik meg, amelyet rögzítenek, és az Ügyfél által elfogadottnak tekintik a kínálat lényeges elemeinek elfogadásával, azaz a szolgáltatás típusával és módjával, valamint a szolgáltatás árának és fizetési módjának elfogadásával.

Írásban kötött szerződés csak ritka esetekben köttetik, vagyis ha a leendő Ügyfél kifejezetten kéri telefonos beszélgetés közben. Az írásban kötött szerződésnek az elektronikus levélben megkommunikált lényeges elemek és az ajánlat elfogadását tartalmazó levélváltás, vagy külön dokumentumban történő, a jogi képviselők vagy az Ügyfelek által aláírt és bélyegzőzött változat felel meg.

A szerződés egy éves időtartamra köttetik, és nem hosszabbodik meg automatikusan.

A szerződés csak az Ügyfél és a Társaság egyetértésével módosítható, a változások az ebben a cikkben leírt módon történő egyetértés kifejezésével lépnek hatályba.

4. Cikk. SZOLGÁLTATÁSOK

a) Tevekenysegeim portál

A szolgáltatási szerződés megkötésétől számított 15 napon belül a Társaság az www.tevekenysegeim.hu portálján elhelyezi az Ügyfél üzleti adatait, amelyek kötelezően tartalmazzák: az Ügyfél vállalkozásának nevét, jogi formáját, az Ügyfél elérhetőségi adatait, reklám anyagokat, logót és más azonosítási jeleket, az Ügyfél székhelyét tartalmazó térképet, az Ügyfél üzleti tevékenységének rövid leírását, azon piacok listáját, ahol az Ügyfél tevékenykedik, és az Ügyfél egyéb üzleti adatait.

A szerződéshez való hozzáféréssel az Ügyfél kifejezi beleegyezését és hozzájárulását ahhoz, hogy vállalkozásának a Társaság hivatalos internetes oldalán való megjelenése az egész szerződéses időszak alatt látható legyen.
Az Ügyfél ingyenesen átadja a Társaságnak a jogot vállalkozásának üzleti adatainak közzétételére a hivatalos internetes oldalán, és a Társaság kötelezi magát, hogy az Ügyfél üzleti adatait kizárólag azok közzétételének céljából használja fel az www.tevekenysegeim.hu weboldalon belül.

b) A Tevekenysegeim üzleti könyv nyomtatott kiadása:

Egy év alatt a hirdetés megjelenik az egyeztetett formában a Tevekenysegeim üzleti kiadásának nyomtatott változatában, amelyet egész Magyarországon terjesztenek.

c) Véleményezés és reklamáció közzététele a hirdetéseken

A weboldalon található véleményeket, értékeléseket és reklamációkat az adminisztratív szolgáltatás ellenőrzi, amely biztosítja, hogy a vélemények ne tartalmazzanak gyűlöletbeszédet, illetlenséget és nem ízléses tartalmat. A véleményeket, értékeléseket vagy reklamációkat csak az adminisztratív szolgáltatás jóváhagyása után láthatják az emberek. Az összes vélemény, értékelés és reklamáció mindenki számára látható. A kapcsolatfelvételi adatok a reklamációkon csak a vállalkozás tulajdonosai számára láthatók. A Digital Studio Kft nem vállal felelősséget a vélemények, értékelések vagy reklamációk valódiságáért, és nem vállal felelősséget semmilyen felhasználó vagy cél szándékos okozta kárért a vélemények, értékelések vagy reklamációk közzététele kapcsán.

5. Cikk. SZOLGÁLTATÁS DÍJA ÉS FIZETÉSI MÓD

A szolgáltatás díja 1 (egy) éves időszakra xxx.xx HUF + ÁFA.

A díj éves előfizetési formában kerül meghatározásra, amelyet általában előre kell fizetni. Az Ügyfél kérésére megállapodhatnak a részletfizetésről, legfeljebb két egyenlő havi részletben.

Az Ügyfél köteles a díjat az elkészített számla szerint 8 napon belül fizetni a számla kézhezvételétől számítottan, ellenkező esetben késedelmi kamatot köteles fizetni a törvényes mértékben.

A szolgáltatási szerződés az üzleti feltételeknek megfelelően megszűnhet, az átadott szolgáltatások arányában csökkentve, amelyről a Társaság és az Ügyfél megállapodik.

Ezen cikk alapján történő árkedvezmény igénybevételéhez az Ügyfél köteles megfelelő könyvelési dokumentációt benyújtani.

6. Cikk. FELELŐSSÉGVÁLLALÁS

A Társaság nem vállal felelősséget a weboldalon közzétett adatok valódiságáért.

7. Cikk. SZERZŐDÉS FELBONTÁSA

A szerződés megszűnhet az érintettek megegyezésével vagy jogos indokkal történő egyoldalú felmondással, 5 napos felmondási idővel, szóban, írásban vagy elektronikus levél útján.

Jogos indoknak számítanak a következő esetek:

A szerződés egyoldalúan felmondható, bármilyen indok nélkül és felmondási idő nélkül, a szolgáltatási szerződés megkötését követő 10 napon belül, illetve legkésőbb az első számla kézhezvételétől számított 5 napon belül, amelyik később következik be, írásban vagy szóban vagy elektronikus levél útján történő értesítéssel a Társaságnak.

A felmondás nem érinti az Ügyfél fizetési kötelezettségét, azaz a 5. cikk szerinti díjat. A szerződés felmondásával megszűnnek az egyéb jogok és kötelezettségek a szerződéses viszonyból.

8. Cikk. VITAREND

A Társaság és az Ügyfél igyekszik az összes vitaügyet békés úton, peren kívüli eljárással rendezni, és ha ez nem lehetséges, a bírósági illetékességet megállapodás útján egyeztetik.